marți, 14 octombrie 2014

Lectia 195 - Geometrie plana - Arie - Perimetru - Cazuri de congruenta a doua triunghiuri - Clasa 6

In aceasta lectie am discutat despre notiunea de arie, despre perimetrul unei figuri geometrice cu aplicatii pentru patrat, dreptunghi si am demonstrat formula ariei unui triunghi reducand aria unui triunghi oarecare la suma sau diferenta ariilor a doua triunghiuri dreptunghice. Am amintit ce insemneaza congruenta a doua triunghiuri, am vazut care sunt cazurile de congruenta a doua triunghiuri, am amintit care sunt liniile importante intr-un triunghi si am vorbit despre concurenta acestora. Alte notiuni abordate: fractie, fractii echivalente, operatii cu fractii, proportii, aflarea unui termen dintr-o proportie.
Versiunea acestei lectii de matematica pentru Mobil sau Tableta se gaseste AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu